Nada dan Suara

...
1:27 PG

Woi Orang Islam !!! BANGKIT!!! Mimpikah dikau?? - MalaysiaKini

Tunggulah azab Allah yang lebih besar dari bom kau ini!!




mendidih darah ku YA ALLAH!!



Tak Dapat Aku bayangkan . Jika di dalam gambar ini,aku yang menangis. Yang Terbaring Itu 2 Anak Perempuan ku Dan Seorang anak lelakiku.. ALLAH!!! DENGARLAH!!! Sesungguhnya yang terbaring itu mayat umat Muhammad Mu..

.."Ya Bunayya..Jasad engkau telah kaku,tapi jiwa mu bebas. Telah ku nampak kamu bertiga berlari-lari di taman-taman syurga. Aku tahu kamu merindukan ayah dan ibu untuk bersama-sama berlari dan bermain di sana,sabarlah sayang. Perjuangan ini masih di tahiyyat awal. Tunggulah Qunut Nazilah,maka aku takkan berpaling lagi dari menentang yahudi yang membunuhmu. Dan ketika itu mereka akan ketakutan dan lari lintang pukang. Sehingga sampai ketika,pokok pun akan bersuara.."Ya Abdullah,di belakangku ada yahudi".. hasil karya dzulhaqq


P/S jangan berikan duit bantuan kepada kedutaan Palestin di Malaysia mahupun negara-negara lain, mereka ini merupakan konco-konco Mahmoud Abbas yang mempunyai rekod korupsi yang amat dahsyat. Terus salurkan kepada mereka yang berada di dalam Palestin atau MERCY atau Bulan Sabit Merah atau pertubuhan yang boleh di percayai selain dari kedutaan palestin di kuala lumpur!!


Tasasub Pada Allah
Solawat Atas Rosul

13 komen anda?:

Nukilan ida berkata...

salam.. macamana nak baca tulisan yang tak paham tu yer?

Hamba Miskin berkata...

Wsalam..

Err..tulisan yang mana ya?

zali berkata...

yang jawi tu kot...

Hamba Miskin berkata...

Saya rasa bukan jawi tu..

Ada seseparuh PC tak boleh baca format tulisan sebab PC mereka tak install font begitu..

aisal berkata...

sahabat sya ihya...tahniah dan syabas kerana berjaya menghasilkan blog sebegini. Dlmnya penuh dgn ilmiah islam. semoga apa yg dihasilkan dpt memberikan sedikit sebanyak ino ttg islam dan politik semasa.

tahniah sekali lagi..

wassalam

perunding berkata...

oh gitu,
aku ingat kau pegi pung pang sama yahudi.

ihya tolong tengok video baru aku.
lekas.

mohad berkata...

semoga kita semua merasa insaf apa yang berlaku..

Tanpa Nama berkata...

salam saudara ihya,
tahniah kepada blog saudara yg berjaya menyatukan saudara-saudara seislam ..apapon sy lebih tertarik kepada http://www.listen2quran.com/ yg ada pada blog saudara ..sy telah menyebarkan laman web tersebut kepada kawan-kawan saya..boleh di katakan hari-hari sy buka ..mengaji x brapa pandai sekurangannya sy suka baca taksiran al -quran sambil mendengar...terutama dlm surah ali -imran dan byk lagi ....terima kasih saudara ..syukur pada allah s.w.t dan semoga kaum yahudi dan sekutunya di laknati dunia dan akhirat ..ALLAH HUAKBAR!



regards
worriors..

TokBatin X berkata...

Dari kisah habil dan Qabil Kita umat Islam , sepatutnya mengambil ‘itibar, dari cara Qabil membunuh Habil, yaitu dengan ‘batu’ menghentak kepala Habil dan kejadian ini mengingatkan kita kepada pertelingkahan umat manusia dimasa kini., dimana para pemuda atau mahasiswa atau keparat atau siapa saja yang sedang bertelagah, DENGAN SANGAT MUDAH mengambil batu dan melemparkan kepada pihak (yang dianggap) “lawan”, tidak mempedulikan lagi walaupun pihak itu adalah saudara sesasama muslim dan sesama manusia. Sangat jelas bahwa apa yang terjadi dengan anak bangsa sekarang, tidah berbeza dengan apa yang dilakukan Qabil? yaitu memukulkan batu kekepala saudaranya sendiri..? Itulah titisan darah manusia pertama di muka bumi, yang tebawa2 hingga kehari ini, akibat dari kerakusan2 duniawiyah saudaranya sendiri.. Na’udzu billah.

Kita harus bertanya kemanakah lenyapnya siQabil yang berjaya membunuh Habil, hanya kerana untuk memenuhi sifat ghairah siQabil kepada saudari kembar siHabil. Dimana?… dimana?..

Inilah tradisi2 nenek moyang kita siQabil, yang kita agung2kan. Kita umat manusia Cuma cucu-cicit seorang pembunuh kejam digelar siQabil, dan kita diwarisi dengan sifat2 kejam turun menurun, Cuma kita tidak mahu mengaku ‘akulah haiwan yang bertopengkan manusia’.

Azizahns berkata...

ihya...
kau guno font apo tu. pc den pun tak leh baco...

Azizahns berkata...

ilya... sekurang-kurang eh... blog kau ni tempat penyatuan orang islam yang berlainan fahaman politik.

cuma diharapkan blog kau ni takde kata-kata nista. kalau nak berbahaspun biarlah secara ilmiah.

tak kiralah kita ni pas, ke umno, pkr ke atau mungkin dap... tapi selagi kita islam ... kita mesti bersatu.

Hamba Miskin berkata...

Salam buat yang memberi komen..

Zizah..

Ekau kono pakai mozilla firefox dan download adobe flash player untuk baco apo yang ese tulis tu. Catik font eh..Tu sobab tak leh baco tu,..

Tanpa Nama berkata...

bagaimana ya nak menyatukan saudara seislam pada masa kini...?

Pengikut yang tidak taasub