Nada dan Suara

...
12:34 PG

Buat tak senonoh lagi!! Kan dah kena belasah!! - Malaysiakini




Assalamualaikum dan Salam sejahtera!!

Video yang saya paparkan kali ini agak ganas sedikit. Mengenai segelintir perangai pendatang asing di malaysia. Datang sini,kerjalah rajin-rajin. Dapat duit buatlah rumah batu,jangan dapat duit untuk tempah keranda kayu!! Rakaman ini saya copy dari youtube. Dari penceritaan para security guard yang membelasah lelaki ini,juga dari tajuk video tersebut memberitahu bahawa pesalah ini di tangkap kerana MERABA BINI ORANG!!. Awas aa...bini orang jangan kacau!! Nasihat ini bukan hanya kepada warga asing,tetapi buat warga malaysia juga. Tegur menegur,ingat mengingat itu kan penting... Saya tabik pada brother yang keluarkan jurus ke-8 tumbukan monyet lapar tu. Ajar la saya cara tumbukkan macam tu. Handal tu!! Juga pada brother pak guard yang buat sparring ala-ala bruce lee,lain kali bila nak buat sparring,tarik nafas...sebut waaachaaa!!!

DZULHAQQ - Pak gad yang memukul tahanan tanpa bicara ala-ala I.S.A tu,saya nak bagitau,salah cara tu. Gunakanlah saluran undang-undang malaysia. Jangan try nak jadi polis. Cuba dengar mereka yang berada di dalam post guard tu. Siap mengaku polis lagi tu!! Setahu saya,polis takkan biarkan pukul memukul di khalayak ramai.

- Untuk Warga myanmar tu dan sekelian sahabatnya,buatlah lagi perangai macam tu..Kan!! Dah kena cepuk!!.. ( bak kata p.ramlee )

5 komen anda?:

NoRuLLiSzA eL FaRiSi berkata...

camtu ke perangai polis...hmmm.. no komen...rasa kesian kat 2 2...wanita tu org myanmar tu...

ala kullin...ya Rabb, camtu ke polis malaysia..tak senonoh lgsung..dahla dgn cara yg tak betui..isap rokok lak tu...

Hamba Miskin berkata...

Terima kasih

Saya rasa ini bukan polis,tapi sekuriti @ jaga.

Mr Spy berkata...

ni bukan polis ni...ni pengawal keselamatan..aduss..teruk kena tuh...isskk..kalu salah pun buat cara betul...ni mesti nk lepas geram...tau sngt la..

Hamba Miskin berkata...

Benar tu mister spy..

Ni kes lepas geram..

adeq berkata...

memalukan umat islam ja pak guard tue...dah la do berasap2 isap rokok..cam iklan isap rokok...smua plak tu...tumbuk dia plak...bwak pi balai..dak pon cuba ajar warga myanmar tu syahadah....baguih lagi...

Pengikut yang tidak taasub