Nada dan Suara

...
9:25 PG

Alhamdulillah!!! Semua gadis melayu islam dah tersingkir!! - Malaysiakini

Alhamdulillah....Syukur aku ucapkan kepada Allah S.W.T.

Allah telah menggerakkan hati hati manusia melayu islam di malaysia untuk menadah tangan dan berdoa. Amat benar,Allah memang suka kepada hambanNya yang berusaha. Doa juga adalah salah satu cabang usaha. Bila kita sudah berusaha dengan DOA,insya Allah,DIA tidak akan kecewakan kita. Terpulang kepadaNya mustajab atau makbul sesuatu doa. Terima kasih ustaz kerana mengajarkan saya tentang perihal doa.

Kali ini saya melihat dan berpendapat,doa sekelian muslimin yang peka terhadap isu ini makbul. Apa beza makbul dan mustajab? Insya Allah,nanti saya akan bagitahu bezanya. Kenapa MAKBUL? Apa kena mengena dengan MAKBUL dengan topik di atas? Rujuk dan klik link ini . TAHNIAH kepada yang berdoa. Anak gadis kita di laman web malaysian dreams girl sudah terkeluar semuanya. Hanya tinggal mereka yang bukan beragama islam saja untuk terus ke peringkat akhir. Bukan islam saya tak mahu komen. Yang kita mahu komen hanyalah anak gadis yang berbangsa melayu beragama islam saja.

Apapun,perjalanan masih panjang. Kita jangan setakat doa di sini sahaja. Teruskan doa dan usaha. Kepada mereka khususnya muslimat yang berkemampuan,dekati anak anak gadis ini. Ajar mereka tentang dosa pahala,syurga neraka,tentang aurat yang harus ditutup. Beritahu mereka bahawa menjadi model sebegini adalah perbuatan jahiliyyah. Hanya di zaman jahiliyyah saja perbuatan memperagakan wanita di hadapan "dif dif kehormat jahiliyyah" berlaku. Janganlah kembali ke zaman jahiliyyah. Ingat ya dik!!..

1 komen anda?:

Fa[iez] berkata...

inilah yg terbaik utk mereka..
& ssorg kne bimbing dorg..

Pengikut yang tidak taasub