Nada dan Suara

...
3:13 PTG

Jasad Ariel Sharon yang kaku.

jasad ariel sharon membusuk,sedang bergantung pada alat pernafasan

Salam alaikum para bloggers dan tetamu yang di rahmati Allah,

Baru saja saya rasanya saya posting video dan kisah anak kita yang di bunuh israel zionis,saya hari ini mendapat satu momentum baru dalam hidup. Hari ini saya mendapat satu e-mail dari seorang sahabat di mailing list yang menghantar satu gambar yang penuh makna bagi diri saya,sebagai pengiktibaran buat diri sendiri serta contoh balasan pada mereka yang ingkar,khususnya kaum yahudi. Gambar yang anda lihat ini adalah gambar yang mungkin anda sedang lupakan kejahatannya di bumi palestin. Inilah dia gambar terbaru Panglima Perang Israel,Ariel Sharon. Siapa yang tidak kenal dengannya? Musuh umat islam nombor wahid,ingatkah anda tentang tragedi pembunuhan beramai-ramai Sabra dan Shatila? Inilah dia orangnya..Ketahuilah..Bahawa As syahid Muhammad,bayi malang yang di bunuh zionis sedang berlari-lari di syurga yakni Taman raudhoh,...menunggu abi dan umminya untuk bersama-sama dalam kehidupan yang kekal. Manakala..Ariel Sharon laknatullah..jasadnya membusuk menghadap Allah s.w.t sedangkan nyawanya masih ada akibat kompilasi penyakitnya sehingga sekarang. Tahniah Ariel Sharon!!.
Benarlah firman Allah SubhanahuWata'ala :"Kami akan memperlihatkan kepada mereka tanda-tanda (kekuasaan) Kami di segenap ufuk dan pada diri mereka sendiri, sehingga jelaslah bagi mereka bahwa al-Qur'an itu benar "(Fushilat:53)

0 komen anda?:

Pengikut yang tidak taasub