Nada dan Suara

...
10:41 PTG

Aku...aku..aku...

Bismillah..arRohman..arRohim..

Solawat dan salam atas Rosul junjungan serta ahli keluarga baginda. Juga para sahabat dan tabi'in.



Sejujurnya,masih tidak mampu menulis akan sesuatu. Kesibukan kerja,projek akan datang.Kematian demi kematian bertandang dalam keluarga, maaf wahai pembaca. Masih di draftkan akan kisah hidupku sejak kecil hingga dewasa kini. Bukan mudah mengingat memori indah yang terpadam lama. Aku rindu sesuatu. Rindu akan kenangan lalu. Rindu arwah atuk. Sebelah ayah dan sebelah ibu. Juga rindu semua saudaraku yang telah meninggalkanku. 

Nantilah,dengan izin Allah

Aku akan kembali. Ada beberapa permasalahan yang perlu di selesaikan. Juga mencipta beberapa lagu berunsur ketuhanan. Sang sepupu beria-ia ingin menyanyikan di pertandingan bintang kecil. Paling di sukai pada rangkap..""Allah...Allah...Allah..Allah...Cukuplah rindu ini".. Buat album boleh laku ke? Entah.. 

Aku sibuk...sibuk bohh...

Sekian.  


0 komen anda?:

Pengikut yang tidak taasub