Nada dan Suara

...
12:52 PG

TESCO. Tessa Cohen. Isteri Seorang Yahudi - MalaysiaKini

Pengasas TESCO ialah Sir Jack Cohen berasal dari keluarga Yahudi yang kaya raya. Nama pasaraya Tesco diambli daripada nama isterinya yang bernama TESSA COHEN.

Disamping mempromosikan produk Yahudi di rangkaian pasarayanya di seluruh dunia, mereka juga telah membuat perjanjian perniagaan dengan syarikat perisian Yahudi yang berjumlah jutaan dollar.

Jack Cohen lahir pada 6 Oktober 1898 dan meninggal dunia pada 24 Mac 1979 dan dikebumikan di Tanah Perkuburan Yahudi Willesden, London, England.

Anda boleh sahkan maklumat ini dengan hanya membuat "search" di Internet dengan menaip "Tesco Jewish" dan anda akan dapat pelbagai laman web Yahudi yang dikaitkan dengan Tesco.

Keputusan ditangan anda sekiranya anda mahu terus menyokong Yahudi dengan mempertingkatkan ekonomi mereka apabila anda membeli belah di pasarraya Tesco.

3 komen anda?:

PAPA GOMO berkata...

SALAM SAUDARA...

UH..LAMA BETOL TAK DENGAR KHABAR BERITA...SIHAT???

KITA HARUS BOIKOT PRODUK DAN SYARIKAT YAHUDI NI.

PI JAHANAM DENGAN MEREKA NI.

EMMM APA PANDANGAN SAUDARA AKAN KEMELUT POLITIK DI PERAK???

Hamba Miskin berkata...

Wsalam gomo..

Saya kurang sihat,al maklum cuaca tak menentu..panas memanjang sampai ke petang. Memang!! Kena boikot gila gila ekonomi yahudi ni. Hang merokok tak? Kalau susah nak renti rokok tu,aku cadangkan hang hisap rokok indon.

Pandangan saya bab perak..?

Senang saja. Buat pilihanraya. Itu cara yang paling adil untuk semua. Tak kisah siapa yang perintah kerana itu yang di mahukan oleh pengundi.

amar husaini ismail berkata...

bukan tanah melayu gomo,ulama zaman silam kata ini tanah jawi..
sya sendiri dgr dari anak kpd mufti negeri sembilan yg pertama

Pengikut yang tidak taasub