Nada dan Suara

...
12:13 PG

Sedikit ubahsuai untuk kemudahan masa depan.

Assalamualaikum para pelawat yang di rahmati..

Terdahulunya,saya sebagai admin memohon kemaafan kerana blog ini akan membuat beberapa perubahan dari masa ke semasa ( yang mana di fikirkan perlu ). Perlu juga rasanya saya tetapkan beberapa setting agar setiap posting yang di update menepati citarasa pengunjung. Blog ini hanya lakaran semasa apa yang dihadapi penulis ketika hidup. Juga memohon beribu kemaafan jika terdapat kekurangan di dalamnya,ianya adalah hasil dari akal penulis yang juga seorang manusia biasa.

Juga di ruangan komen,tiada lagi ruang untuk anonymous atau tanpa nama. Ini tidak bermakna anonymous tidak lagi boleh menulis di ruangan komen,anda hanya perlu mendaftar agar saya lebih senang memanggilmu dgn nama panggilan tetap seorang pengkomen. :) Insya Allah..akan melantik dan menjemput beberapa penulis jemputan kerana rutin harian saya juga selalu di alam kesibukan. Pada sesiapa yang berminat untuk menjadi penulis,sila letakkan email agar mudah saya hubungi melalui email juga.

Segala kesulitan amatlah di kesali.

Dzulhaqq

◇ Ini merupakan cetakan berkomputer. Tandatangan tidak di perlukan.◇

0 komen anda?:

Pengikut yang tidak taasub